مدیران ضعیف از بدنه دولت جدا می‌شوند

مدیران ضعیف از بدنه دولت جدا می‌شوند

یزد

استاندار یزد گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی توسط بازرسی استانداری و ارگان‌های مرتبط بررسی و در سه رتبه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مدیران ضعیف از بدنه دولت جدا می‌شوند.

 
مهران فاطمی افزود: طی برنامه‌ریزی انجام شده و بنا بر استعلامی که از دستگاه‌های نظارتی و سازمان مدیریت استان و بررسی بازرسی استانداری انجام می‌شود، عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی شده و به مدیران سه کارت سبز یا زرد یا قرمز داده خواهد شد.
وی در ادامه توضیح داد: مدیرانی که طی این بررسی کارت سبز دریافت کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند و به مدیران دارای کارت زرد مهلتی داده خواهد شد تا نواقص مدیریتی خود را رفع کنند و مدیرانی که کارت قرمز بگیرند، از بدنه مدیریتی دولت سیزدهم در استان جدا خواهند شد و شخص دیگری جایگزین آن‌ها می‌شود.
استاندار یزد در ادامه و در توضیح لزوم اجرایی شدن برنامه‌های تحولی تمام دستگاه‌ها گفت: برنامه تحولی استان اجرایی شده و در فاز دوم برنامه تحولی شهرستان‌ها نیز رونمایی می‌شود و سپس تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برنامه تحولی مرتبط با خود را اجرا کنند و این یعنی فعالیتی جدای از کارهای روزمره که نیاز به پیگیری ویژه دارد. مهران فاطمی افزود: ملاک اعتبارات و همچنین بازرسی و نظارت و بر اساس این برنامه تحولی خواهد بود و همه اقدامات آتی دستگاه‌های اجرایی براساس این برنامه و برنامه یزد نوین انجام خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه