رشد 65 درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

رشد 65 درصدی شرکت‌کنندگان در جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

با اتمام کار داوری آثار دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، شمارش معکوس برای برگزاری اختتامیه و قدردانی از برگزیدگان این جشنواره آغاز شد.
این خبر را دبیر علمی جشنواره در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اعلام و اظهار کرد: پس از پایان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در اردیبهشت ماه امسال، کار هیئت انتخاب و سپس هیئت داوران آغاز شد و آثار در فرایند ارزیابی قرار گرفت.
دکتر اکبر نصرالهی افزود: اعضای هیئت داوران جشنواره که همگی جزو چهره‌های شناخته شده در عرصه فرهنگ و رسانه هستند، بر اساس معیارهای ویژه مد نظر در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) از جمله سوژه اختصاصی و پرداخت اختصاصی، آثار برتر هر شاخه را انتخاب کردند و کار داوری در هفته جاری به پایان رسید. نصرالهی تأکید کرد: آخرین روزهای هفته پیش کار داوری آثار جشنواره به پایان رسید و هیئت داوران رتبه‌های برگزیده در بخش‌های مختلف را انتخاب و به دبیرخانه ارائه کردند، اگرچه با توجه به شأن و جایگاه این جشنواره مهم بین‌المللی و همچنین داوری کاملاً تخصصی و حرفه‌ای هیئت داوران، در جشنواره امسال نیز همانند سال گذشته، برخی رشته‌ها فاقد رتبه‌ برتر است. دبیر علمی جشنواره ادامه داد: طبق برنامه زمانی تعیین شده، اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد و طی آن آثار برگزیده معرفی و قدردانی خواهند شد.
 
رشد کمی و کیفی جشنواره
نصرالهی به ارتقای کمی و کیفی دومین دوره جشنواره نسبت به دوره نخست نیز اشاره و تصریح کرد: در دومین دوره جشنواره‌ رسانه‌ای امام رضا(ع)، هزار و یک فعال رسانه‌ای و مخاطب آزاد آثار خود را ارسال کردند که از نظر تعداد شرکت‌کننده، شاهد رشد ۶۵ درصدی بودیم. 
وی ادامه داد: همچنین امسال 3هزار و ۱۲۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه