اعتبار هزارو610 میلیاردی برای راه‌هاى فرعی

اعتبار هزارو610 میلیاردی برای راه‌هاى فرعی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی گفت: در پی سفر استانى دولت به خراسان شمالی هزارو610 میلیارد تومان اعتبار برای نیازهای ضروری و اولویت‎دار استان در حوزه راهداری و راه روستایی در سرفصل‌های مختلف در نظر گرفته شد.


جعفر شهامت در جمع خبرنگاران گفت: بر این اساس براى راه‌هاى روستایی حدود هزار میلیارد تومان، محور اسفراین- شیروان- باجگیران حدود 200 میلیارد تومان، نقاط حادثه خیز 210 میلیارد تومان و روکش راه‌های فرعی 200 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده که در نوع خود کم‌نظیر است.
وی افزود: در دوم ماه جاری، طی مراسمی و با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی حدود 115میلیارد تومان پروژه در راهدارخانه اسدلی به بهره‌برداری رسید که شامل 40 کیلومتر راه روستایی، 30کیلومتر روکش راه فرعی، 7 کیلومتر روکش راه اصلی و شریانی، سه دستگاه پل و رفع ایرادهای سه نقطه حادثه خیز است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی سه ماه اخیر در حدود 76روز کاری و به طور میانگین روزی یک کیلومتر راه در استان روکش و یا ساخته شد، تصریح کرد: همچنین در مراسم مذکور، عملیات اجرایی 155 میلیارد تومان پروژه ای را که دارای قرارداد بود، آغاز کردیم که بخشی از آن‌ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد. شهامت ادامه داد: 32 کیلومتر راه روستایی تا شهریور ماه ساخته می‌شود تا جمع عملکرد احداث راه روستایی در نیمه نخست امسال به 72 کیلومتر برسد. وی خاطرنشان کرد: جمع پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد، 155 میلیارد تومان بود که در مجموع 270میلیارد تومان پروژه برای سال شمسی 1401 درنظر گرفته شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه