تأکید استاندار بر تکمیل طرح‌های حاشیه شهر

تأکید استاندار بر تکمیل طرح‌های حاشیه شهر

استاندار خراسان رضوی گفت: برخی طرح‌های عمرانی در مناطق حاشیه شهر مشهد که در دست اجراست باید تکمیل آن‌ها در اولویت قرار گرفته و زودتر به نتیجه برسند.
به گزارش ایرنا، نظری در بازدید از محلات حاشیه شهرک شهید رجایی و شهید باهنر مشهد افزود: در کنار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های مورد نیاز محلات و مناطق حاشیه شهر مشهد با توجه به ظرفیت و امکانات باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهروندان توقع نداشته باشند همه مشکلات به یکباره برطرف شود، اظهار کرد: در راستای خدمت به مردم هر اقدامی از دست مسئولان برآید، با افتخار انجام می‌دهند.
استاندار خراسان رضوی گفت: شهروندان حاشیه شهر، مردمی انقلابی، متدین و دلسوز هستند که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
نظری در ادامه بازدیدهای خود از حاشیه شهر مشهد، در شهرک شهید رجایی و باهنر این شهر حاضر شد و از چند پروژه عمرانی و عام‌المنفعه ازجمله بهسازی معابر، مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای، مرکز آموزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کال طرق بازدید کرد.
بازدید از راه روستای «دستگردان» و یک کارگاه خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار، دیدار با یک خانواده شهید و خانواده‌های نیازمند و دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه از دیگر برنامه‌های استاندار در حاشیه شهر بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه