معارفه مرد پرتغالی آبی‌پوشان

ساپینتو: استقلال برای من یک رویای بزرگ است

معارفه مرد پرتغالی آبی‌پوشان

مراسم معارفه سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر دیروز در حضور خبرنگاران و پیشکسوتان باشگاه استقلال برگزار شد و ریکاردو ساپینتو به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال امضا کرد.
مصطفی آجورلو در  این مراسم اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم و امیدواریم امروز با آمدن سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، هواداران به آرامش رسیده باشند. لذت قهرمانی را که چند سالی بود در انتظارش بودیم، در استادیوم آزادی توانستیم درک کنیم و شاید بعد از چند سال این قهرمانی که منتظر آن بودیم بدست آمد. البته من به فرهاد مجیدی از اول فصل گفته بودم که 75 امتیاز می‌خواهم و پنج هفته قبل از پایان مسابقات می‌خواهیم قهرمان شویم. جا دارد که برای مجیدی آرزوی موفقیت کنیم. درست است که رفتن او من را خیلی اذیت کرد و فشارهایی هم هواداران و هم ما در این یک ماه تجربه کردیم، ولی فوتبال حرفه‌ای همین است و ما باید درک کنیم قهرمانی تمام شد و فصل جدید شروع شده و هر کسی هم حق انتخاب دارد و مجیدی هم تشخیص داد در کشور دیگری سرمربی تیم دیگری باشد.
آجورلو گفت: استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی‌کند و به همین خاطر مذاکرات خارجی را شروع کردیم. بیش از 40 مربی در لیست کارشناسان و مذاکره کنندگان بودند. این مذاکرات را دنبال کردند و در سریع‌ترین زمان ممکن این تفاهم انجام شد و امروز سرمربی عزیز و محترم استقلال مسئولیت تیم را با این امضا برعهده خواهد گرفت. البته که در یکی دو روز گذشته قول داده و امضا کرده بودند و من هم امضا کرده بودم، اما آنچه که باید واقعی و رسمی می‌شد، امروز در حضور رسانه‌ها بود. جا دارد از رسانه‌ها به خاطر حساسیت و خبرگیری‌شان تشکر کنم. به خاطر سکوتی که داشتیم عذرخواهی می‌کنیم. همانا ذکر خدا ما را در سختی‌ها به یک مسیر درست هدایت می‌کند. همچنین آجورلو از راه اندازی تلویزیون ماهواره ای استقلال به صورت آزمایشی هم خبر داد.
در ادامه این مراسم ریکاردو ساپینتو گفت:ابتدا از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم و خیلی خوشحالم که در این جمع هستم.استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است، تیمی با ۴۰میلیون هوادار. استقلال تیمی است که عادت به برنده شدن دارد و فصل گذشته همیشه برنده شده است.من آرزو و رویای اینجا بودن را داشتم. یکی از بهترین تجارب زندگی من رقم خورده است و امیدوارم یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه