نذرکردم مدالم را به امام رضا (ع) هدیه کنم

غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در گفت‌و‌گو با قدس:

نذرکردم مدالم را به امام رضا (ع) هدیه کنم

مربی دروازه‌بان‌های استقلال مدال قهرمانی‌اش در لیگ بیست و یکم را تقدیم موزه امام رضا(ع) کرد.


اقدامی که پیش از این برخی قهرمانان دیگر فوتبال  از جمله خداداد عزیزی هم انجام داده و با این کار به امام مهربانی‌ها ابراز ارادت کرده بودند. به همین بهانه با غلامپور که شادی‌های پس از گل او بسیار معروف شده هم کلام شدیم

 دلیل اهدای مدالتان به موزه امام رضا(ع) چه بود؟
پیش از اینکه با استقلال قهرمان لیگ شویم درخلوت خودم نذر کردم اگر قهرمان شدیم، مدال قهرمانی‌ام را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کنم. پس از اینکه قهرمان شدیم منتظر فرصتی بودم تا نذرم را ادا کنم که درنهایت رسماً این خبر را رسانه‌ای کردم و مدالم را به موزه آقا علی بن موسی الرضا(ع) اهدا کردم. من ارادت خاصی به آقا دارم و به همین دلیل خواستم این هدیه ناچیز از طرف من در موزه آستان قدس برای همیشه به یادگار بماند.

آیا استقلال می‌تواند این قهرمانی و این مدال را تکرار کند؟
حفظ قهرمانی از خود قهرمانی سخت‌تر است، به ویژه که مربی تیم قهرمان هم از تیم رفته و باشگاه باید برنامه ریزی جدیدی برای این کار با سرمربی جدید انجام دهد. با این حال در استقلال به پشتوانه هواداران و بازیکنان خوبی که جذب شده‌اند کار نشد ندارد.

برای این فصل و در نبود مجیدی هم در استقلال ماندگار هستید؟
من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما دست باشگاه برای هرتصمیمی بازاست. به هرحال سرمربی جدید قراراست کارش را شروع کند. اگر از من خواسته شد به تمرینات بروم، با همه وجود کارم را انجام خواهم داد واگر هم نخواستند جای دیگری می‌روم و کارم را دنبال می‌کنم و برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت دارم.

نقش غلامپور در قهرمانی لیگ بیست و یکم چقدر بود؟
هرچه بود تلاش دروازه‌بان‌های استقلال بود که با تمام وجود تمرین کردند تا استقلال به چنین جایگاهی برسد. قهرمانی استقلال حاصل زحمات بازیکنان بود و ما کمترین نقش را درقهرمانی داشتیم. این قهرمانی متعلق به بازیکنان است و البته هوادارانی که یک فصل ما را حمایت کردند. امیدوارم قهرمانی استقلال در فصل بیست و دوم بازهم تکرار شود واستقلال دوباره جام قهرمانی را بالای سرببرد. ما برای قهرمانی انگیزه زیادی داریم. چه من باشم، چه من نباشم استقلال باید به راهش ادامه دهد.

اوضاع دروازه بانی تیم ملی برای جام جهانی را با توجه به تجربه ای که در تیم دارید چگونه می‌بینید؟
در این سال‌ها دروازه بان‌های خوبی فوتبال ما پرورش داده که حتی با حضور در تیم های اروپایی تجربیات بهتری هم بدست آوردند و تیم ملی حداقل درون دروازه با وجود این گلرها مشکلی نباید داشته باشد.

فکر نمی‌کنید با آماری که حسینی در لیگ دارد جایش در تیم ملی خالی است؟

نظر آخر را سرمربی تیم ملی که مسئولیت همه چیز را بر عهده دارد می‌دهد. اما من می‌گویم حسینی این روزها خیلی آماده و باتجربه شده و آمارش گواه این مدعاست که می‌تواند درون دروازه تیم ملی بایستد.

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه