سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اطاله دادرسی نداشته است

رئیس دادگستری خراسان رضوی :

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اطاله دادرسی نداشته است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: به واسطه مراودات در محیط مجموعه دستگاه قضایی شاهد کارچاق‌کنی و دلالی هستیم اما در سازمان قضایی نیروهای مسلح از این آسیب‌ها خبری نیست. غلامعلی صادقی در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی افزود: مرحله تغییر نظام پرداخت یارانه‌ها با مدیریت شورای تأمین استان و البته به واسطه خوبی مردم استان و مشهد و همه زائران و مجاوران طی شده است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان صف مقدم خدمت به مردم، سپاه پاسداران، دادستانی مرکز استان، اداره کل تعزیرات و اداره کل اطلاعات تلاش‌های زیادی در این دوره انجام دادند و با الطاف امام رضا(ع) هیچ مشکلی درخصوص تغییر نظام پرداخت‌ها رخ نداد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: به واسطه افزایش مشکلات اقتصادی شاهد افزایش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی و اطاله دادرسی‌ها هستیم اما سازمان قضایی نیروهای مسلح با مدیریت شایسته و همچنین حمایت فرماندهان نظامی استان افزایش ورودی پرونده و اطاله دادرسی نداشته است.
صادقی افزود: به واسطه مراودات در محیط مجموعه دستگاه قضایی شاهد کارچاق‌کنی و دلالی هستیم اما در سازمان قضایی نیروهای مسلح از این آسیب‌ها خبری نیست.
به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از یگان‌های نظامی مستقر در استان نیز گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از ۲۰مهرماه ۱۳۹۷ مسئولیت مرز شرق کشور را در کنار نیروهای مرزبانی، سپاه و بسیج برعهده گرفت و حضور مؤثر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مباحث مرزی برای ارتش بسیار ارزشمند و مؤثر بوده است. امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: توجه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در راستای آگاه کردن کارکنان و خانواده نیروهای مسلح با مباحث حقوقی و انضباطی جای قدردانی و تشکر دارد و نقش حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در این خصوص واقعاً شایسته بوده است و معتقدیم در دوران بازنشستگی باید از تجارب ایشان نیز استفاده کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه