«هوادار» از داوری ضربه می‌خورد

رضا عنایتی:

«هوادار» از داوری ضربه می‌خورد

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص باخت تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر اظهار کرد: ما از داوری خیلی متضرر شدیم، شما دیدید من هیچ وقت از داوری گله نمی‌کنم اما کوپال ناظمی از داورانی است که  وجهه بسیار خوبی دارد.


وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داور می‌خواست جو ورزشگاه آرام باشد چه تیمی بهتر از هوادار که تماشاگر ندارد و در جدول رده بندی شرایطش خوب است و همه مسائل باعث شد اشتباهات تأثیرگذاری داشته باشد. باید دو بازیکن تراکتور در طول بازی اخراج می‌شدند.
سرمربی هوادار در خصوص گل دومی که این تیم دریافت کرد افزود: گل دقیقه 48 که ما خوردیم داور باید یک دقیقه قبل از آن سوت پایان نیمه اول را می‌زد چون تایم تمام شده بود اما در این صحنه هم داور اشتباه کرد. من هیچ وقت درباره داوری حرف نمی‌زنم چون می‌دانم آن‌ها قشر زحمت‌کشی هستند اما این همه اشتباهات عجیب و غریب از کوپال تعجب‌آور بود.
وی افزود: ما این بازی را نباختیم در عوض خیلی هم از بازیکنانم راضی هستم آن‌ها با رشادت خوبی بازی کردند دو گل هم زدیم فرصت‌های خوبی هم آخر بازی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.
عنایتی در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل فجر سپاسی بیان کرد: من در ابتدا باید بگویم خیلی تأسف دارد که بعد از چند سال فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کرده اما شرایطش این گونه است، بازی کردن مقابل این گونه تیم‌ها از بازی مقابل تیم‌های بالای جدولی سخت‌تر است، فجر چیزی برای از دست دادن ندارد و باید مقابل این تیم هوشیار باشیم.
عنایتی در پایان در خصوص اینکه تیم شهر خودرو در آستانه سقوط به لیگ دسته اول است گفت: متأسفم برای مسئولان شهر خودم که فقط شعار دادند. شهر خودرو خیلی تنها بود و در پشت صحنه این تیم را خیلی اذیت کردند. گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و من در یک فرصت خوب تمام مسائل را خواهم گفت تا هواداران همه چیز را بفهمند. شما نگاه کنید بازی لیگ دو در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، اما شهر خودرو که بازی دارد بازی باید در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود باید فاتحه فوتبال مشهد را خواند که می‌خواستند این تیم سقوط کند که فکر می‌کنم دارند به آرزویشان می‌رسند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه