وحشت در «العاد»

کشته و زخمی شدن 6 صهیونیست در جدیدترین عملیات همزمان با سالگرد اشغال فلسطین

وحشت در «العاد»

علوی

شیرینی سالگرد اشغال فلسطین به کام صهیونیست‌ها تلخ شد. در همان روزی که بیش از 700 شهرک‌نشین صهیونیست به مناسبت سالروز اشغال فلسطین در مسجدالاقصی به این مکان مقدس هتک حرمت و تلاش کردند پرچم رژیم اسرائیل را در آن به اهتزاز درآورند، در یک عملیات موفق فلسطینی در نزدیکی تل‌آویو در فلسطین اشغالی سه صهیونیست به هلاکت رسیده و سه نفر هم زخمی شدند.

به گزارش فارس، این عملیات در منطقه العاد و با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته است. برخی از منابع نیز گفته‌اند این عملیات با ساطور انجام شده و برخی دیگر از انجام آن با تبر خبر می‌دهند. منابع عبری همچنین گفته‌اند عامل این حمله، موفق به فرار از صحنه شده و جست‌وجو همچنان ادامه دارد. البته برخی دیگر از منابع، دو نفر را عامل این عملیات عنوان کرده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز از صهیونیست‌های حاضر در العاد خواسته در منازل خود بمانند. این نهاد صهیونیست همچنین گفت: عاملان این حمله از سلاح گرم نیز استفاده کرده‌اند. این عملیات موفق با محکومیت سفارت اوکراین در تل‌آویو و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی مواجه شد. 
در همین راستا، سخنگوی جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن تمجید از این عملیات گفت: چنین اقداماتی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و سیستم‌های امنیتی آن است. عبداللطیف القانوع تأکید کرد: این اقدام و عملیات‌های پیشین، صرفاً پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی است. وی با اشاره به اینکه مبارزه و دفاع ملت فلسطین از مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت، هشدار دارد: صهیونیست‌ها هزینه جنایات و سیاست‌های نژادپرستانه خود علیه ملت فلسطین را پرداخت می‌کنند.
رسانه‌های فلسطینی روز پنجشنبه خبر دادند شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت سالروز اشغال فلسطین به دنبال اهتزاز پرچم رژیم اسرائیل در مسجدالاقصی هستند. با این حال، نیروهای رژیم صهیونیستی باتوجه به هشدارهای شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطین از این اقدام ممانعت به عمل آوردند. گروه‌های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه هر یک در بیانیه‌ای جداگانه درباره تبعات این اقدام به تل‌آویو هشدار دادند و آن را بازی با آتش خواندند که رژیم صهیونیستی خود مسئول کامل آن خواهد بود. اینجا بود که رسانه‌های عبری،‌ گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف قدس و تل‌آویو سامانه‌های گنبد آهنین مستقر کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه